Ako môžem nahlásiť poškodenie, vadu alebo krádež?
Ak sa vám poškodí poistené zariadenie, prineste ho do ktorejkoľvek O2 predajne.
V prípade krádeže pripravte naskenovanú policajnú správu o krádeži a naskenované policajné potvrdenie o zablokovaní zariadenia.
Ak dôjde k náhodnému poškodeniu alebo závade, na ktorú sa vzťahuje poistenie, vaše zariadenie opravíme. Ak zariadenie nie je možné opraviť alebo je odcudzené, môžete si vybrať nové zariadenie z ponuky O2, do časovej hodnoty.
Koľko zaplatíte za poistenie?
Cena nového zařízení | Vaše měsíční pojistné |
---|---|
0 - 200 € | 3 € |
200,01 - 500 € | 5 € |
500,01 - 1200 € | 7 € |
1200,01 - 1700 € | 10 € |
Kedy môžem požiadať o poistenie?
-
V prípade poškodenia vodou
-
V prípade mechanického poškodenia alebo krádeže
-
V prípade mechanického poškodenia elektrickým prúdom
-
V prípade poruchy zariadenia v 3. roku poistenia
Podrobné informácie o výrobku nájdete v poistných podmienkach.