Ako môžem nahlásiť poškodenie, závadu alebo krádež?
Ak sa s vaším poisteným zariadením stalo niečo nepríjemné, je pokazené alebo ho niekto ukradol, nahláste to v ktorúkoľvek dennú alebo nočnú hodinu na stránke nahlásenia poistnej udalosti alebo v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 hod. na telefónnom čísle +XXX XXXXX.
V prípade krádeže pripravte naskenovanú policajnú správu o krádeži a naskenované policajné potvrdenie o zablokovaní zariadenia.
Ak dôjde k náhodnému poškodeniu alebo závade, na ktorú sa vzťahuje poistenie, vaše inteligentné zariadenie opravíme. Ak zariadenie nie je možné opraviť alebo je odcudzené, máte na výber krytie O2 do výšky časových nákladov.
Koľko zaplatíte za poistenie?
Cena nového zařízení | Vaše měsíční pojistné |
---|---|
0 - 200 € | 3 € |
200,01 - 500 € | 5 € |
500,01 - 1200 € | 7 € |
1200,01 - 1700 € | 10 € |
Kedy môžem požiadať o poistenie?
-
V prípade poškodenia vodou
-
V prípade mechanického poškodenia alebo krádeže
-
V prípade mechanického poškodenia elektrickým prúdom
-
V prípade poruchy zariadenia v 3. roku poistenia
Podrobné informácie o výrobku nájdete v poistných podmienkach..