- Úver som si už vybavil, ale chcel by som si ho poistiť. Ako to mám urobiť?
-
Stačí zavolať na našu klientsku linku +421 232 195 598. Naši operátori všetko vybavia za vás.
- Jaké typy pojištění si můžu sjednat?
-
Pre všetky produkty si môžete uzatvoriť poistenie schopnosti splácať a pre kreditné karty poistenie osobných vecí a zneužitia karty.
- Kedy musím oznámiť poistnú udalosť poisťovni?
-
Na nic nečekejte a spojte se s pojišťovnou hned, jak to bude možné.
- Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události?
-
Poisťovňa vybaví poistnú udalosť čo najrýchlejšie. Zákonná lehota na vybavenie poistnej udalosti je maximálne 3 mesiace odo dňa oznámenia.
- Komu poisťovňa vyplatí peniaze v prípade poistnej udalosti?
-
Poisťovňa vyplatí poistné plnenie na číslo účtu, ktoré ste uviedli pri oznámení poistnej udalosti. V prípade úmrtia zašle poistné plnenie spoločnosti Home Credit, ktorá ho použije na úhradu zostávajúceho dlhu.
- Hlásim poistnú udalosť, ktorá sa stala v zahraničí. Čo mám robiť, ak mám dokumentáciu v cudzom jazyku?
-
V takom prípade je potrebné zabezpečiť preklad do českého jazyka osobou oprávnenou na preklad úradných dokumentov.
- Môžem prestať splácať úver, ak nahlásim poistnú udalosť?
-
Nie, splátky úveru ste povinný splácať aj po oznámení poistnej udalosti a počas trvania poistnej udalosti. Poisťovňa vám zašle poistné plnenie a vy ho potom použijete na splátky.
- Kedy môžem uzavrieť toto poistenie?
-
Poistenie je možné dohodnúť pri podpise zmluvy o úvere alebo následne po telefonickej či písomnej dohode. V oboch prípadoch musíte splniť podmienky pre dojednanie poistenia, vybrať si poistný balík a potvrdiť všetky potrebné vyhlásenia.
- Čo mám robiť, ak potrebujem zmeniť svoju poistnú zmluvu?
-
V takom prípade zavolajte na číslo +421 232 195 598.
- Čo mám robiť v prípade poistnej udalosti?
-
V takom prípade musíte vyplniť príslušné Oznámenie o poistnej udalosti, ktoré nájdete v sekcii Škody Pravdivo popíšte vznik a rozsah škodovej udalosti a spolu s požadovanými prílohami ho zašlite na adresu Maxima pojišťovna, a.s., Rajská 15, 811 01 Bratislava alebo na e-mailovú adresu HC@maxima-as.cz.
- Ako môžem využiť odklad?
-
Poistnú udalosť (napr. pracovnú neschopnosť, stratu zamestnania) bezodkladne oznámte poisťovni na telefónnom čísle +420 542 527 528 a požiadajte o odklad platby. Vznik poistnej udalosti doložiť dokladmi, ak si ich poisťovňa vyžiada (napr. kópia potvrdenia o pracovnej neschopnosti, kópia potvrdenia o evidencii na úrade práce). Po odklade poistenia vás Home Credit bude kontaktovať s ďalšími informáciami.